🚀 Vandaag 22 juni 2021: voedingsschema’s worden binnen 30 minuten geleverd!

Voedingsschema Afvallen

Voedingsschema afvallen voor mannen

Als je begint na te denken over vet verliezen en een gezond gewicht behouden, stel je je een troosteloze periode van smakeloos eten en een lege maag voor. Dat is wat er mis is met het gemiddelde dieet: Het bevat bij het begin al de kiem van zijn eigen ondergang. Dit zal je namelijk niet helpen om het dieet lang genoeg vol te houden. In plaats daarvan kun je beter kiezen voor een voedingsschema afvallen dat je wel gaat afmaken. 

Niet meer diëten

Probeer in plaats van streng diëten een voedingsschema afvallen voor mannen, dit verschilt van een dieet in de zin dat je actie onderneemt om een holistische benadering van eten te creëren. Een voedingsschema moedigt je aan om te kijken naar wat je nodig hebt om te eten in plaats van wat je niet nodig hebt om gezond te blijven. Zo’n schema biedt een beetje speelruimte. Bij een dieet zit je heel erg vast met wat je mag eten en is er weinig variatie mogelijk. Hierdoor zal je dus ook sneller afhaken of opgeven. Als het te moeilijk wordt met afvallen kun je met een voedingsschema het eten makkelijk aanpassen en hoef je dus niet opnieuw te beginnen. Hierdoor is een voedingsschema niet alleen zinniger maar ook effectiever.

Eet 5 maaltijden per dag volgens je voedingsschema afvallen

In totaal bestaat dit uit drie grotere maaltijden en twee tussendoortjes. Een Amerikaanse studie wees uit dat mannen die vier of meer keer per dag aten, de helft minder kans op overgewicht hadden dan mannen die drie keer of minder aten.

persoonlijk voedingsschema

Voedingsschema samenstellen

Een 100% persoonlijk voedingsschema samenstellen voor mannen die willen afvallen? Dat kan! Wij kunnen je voedingsschema binnen 30 minuten leveren. Dag en nacht, 365 dagen per jaar.

Dit voedingsschema voor afvallen bij mannen bestaat uit 5 á 6 maaltijden per dag, verdeeld over kleine en wat grotere maaltijden. Absoluut géén crash dieet!

Geen abonnement, je betaald eenmalig slechts €14,95 euro voor het voedingsschema. Je voedingsschema bestaat uit 7 pagina’s met het op maat gemaakte schema en staat bomvol met tips & tricks. 

Minder zetmeel binnenkrijgen door voedingsschema afvallen

De gemiddelde voedselinname van de man is sinds 1980 met 500 calorieën per dag toegenomen. Bijna 80 procent hiervan kan worden toegeschreven aan koolhydraten en sinds die tijd is het aantal gevallen van obesitas met 80 procent toegenomen. De les hieruit is dan ook dat je je afvallen voedingsschema moet baseren op de meest vezelrijke, minst bewerkte versies van deze soort voedingsmiddelen. Voorbeelden hiervan zijn: volkorenbrood, pasta’s en granen. Daarnaast, is het beter om zilvervliesrijst te eten in plaats van witte rijst.

Met het afvallen voedingsschema tel je geen calorieën!

Een voedingsschema afvallen samenstellen als man is lang niet zo moeilijk als het lijkt. Door regelmatig de juiste voedingsmiddelen te eten, zul je geen honger meer hebben en je calorie-inname onder controle houden. Beperk nooit je voedselinname als het om gezonde producten gaat. Je kunt niet te veel fruit en groenten eten. Zorg er voor dat je hier voldoende van eet en gebruik dit als gezonde snack en alternatief op snacks die vol zitten met vetten.

voedingsschema afvallen man

Eet voldoende eiwitten tijdens het afvallen

Zorg er altijd voor dat je eiwitten binnenkrijgt bij een maaltijd. Probeer bijvoorbeeld een of twee porties proteïnen van hoge kwaliteit te eten. Onder andere kwark, kaas, melk, rundvlees, kalkoen, kip, vis, varkensvlees, eieren of noten zijn hier goede voorbeelden van. Je krijgt hiermee dagelijks de ideale 8 gram leucine binnen. Dit aminozuur is namelijk van cruciaal belang voor het stimuleren van metabolisme en het behouden van spieren terwijl je in kilo’s afvalt. Bovendien helpen eiwitten bij het aanmaken van nieuwe spieren. Bij een sport voedingsschema zijn deze dan ook cruciaal.

Wees niet te bang voor vetten

Onderzoekers melden dat mannen die een caloriearm en vetrijk afval voedingsschema volgen, 63 procent meer gewicht verliezen in 6 maanden dan degenen die een voedingsschema voor afvallen volgden met hetzelfde aantal calorieën en minder vetten.

blank